ZARZĄDZANIE REKLAMACJAMI SA8000

W celu zapewnienia pracownikom, klientom, dostawcom i wszystkim interesariuszom możliwości aktywnego przyczyniania się do doskonalenia Systemu Zarządzania Społeczną Odpowiedzialnością, Cassioli umożliwia składanie skarg i/lub sugestii. Skargi i/lub sugestie muszą dotyczyć faktów i/lub zdarzeń o charakterze nadużycia, obrazy lub niezgodności z prawem w środowisku pracy lub z nim związanych, a także sprzecznych z zasadami odpowiedzialności społecznej normy SA8000.

JAK SKŁADAĆ REKLAMACJE

PRACOWNICY

Wszyscy pracownicy mogą zgłaszać skargi i/lub sugestie do firmy w następujący sposób:

  • wysyłając wiadomość e-mail na dedykowaną skrzynkę pocztową SA8000@cassioli.com
  • bezpośrednio kontaktując się z Przedstawicielem Pracowników ds. SA8000 (RLS) w godzinach pracy lub członkiem RSU
  • składając formularz skargi/sugestii do skrzynki “punktu wysłuchania” firmy, znajdującej się pod schodami prowadzącymi do stołówki (w punkcie wysłuchania dostępne są puste formularze skarg/sugestii)
  • wypełniając formularz skargi/sugestii Google Forms, który gwarantuje anonimowość, podłączając się do linku:  https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSekfMjh-s_OvKvjFE-kJUHoNWoD6xQkAE98H_3r5j2gtbnYxQ/viewform?usp=sf_link 
  • zgłaszając pisemnie bezpośrednio do jednostki Bureau Veritas na adres: Bureau Veritas Italia Spa – Divisione Certificazione all’Attenzione Responsabile CSR, Viale Monza, 347 – 20126 Milano, e-mail: csr@it.bureauveritas.com
  • zgłaszając pisemnie bezpośrednio do Jednostki Akredytującej na adres: Social Accountability Accreditation Services (S.A.A.S.) – 9 East 37th Street, 10th Floor, New York, NY 10016, Tel: (212) 391-2106, Fax: (212) 684-1515 lub na adres e-mail saas@saasaccreditation.org
 
 

KLIENCI, DOSTAWCY I INTERESARIUSZE

 

Wszyscy klienci, dostawcy i interesariusze mogą zgłaszać do Cassioli reklamacje, niezgodności lub sugestie w następujący sposób: