FAST2CHECK EASY PLUS

ATRS do kontroli bagażu podręcznego ze specjalną linią do obsługi bagażu podejrzanego

FAST2CHECK EASY PLUS to idealny model punktu kontrolnego dla wszystkich lotnisk, które chcą przyspieszyć procedury kontroli bagażu, dysponują mała ilością miejsca, ale wymagają zaawansowanego zarządzania bagażem podejrzanym. Podobnie jak w przypadku modelu EASY, FAST2CHECK EASY PLUS obejmuje system Queue Beater w części wstępnej oraz grawitacyjny przenośnik zwrotny tac. Model Plus posiada również specjalną linię sortującą dla bagażu podejrzanego. Po wyjściu z maszyny rentgenowskiej w celu kontroli podejrzane tace są wybierane i kierowane do linii równoległej, gdzie operator może dokładnie sprawdzić, czy wykryty materiał jest nieodpowiedni. Po kontroli bagażu puste tace wracają do punktu wyjścia za pomocą linii powrotnej w postaci przenośnika grawitacyjnego. Informujemy jednak, że w takiej konfiguracji możliwe jest również zainstalowanie przenośnika taśmowego do zwrotu tacek z napędem silnikowym.

Linia do sortowania podejrzanego bagażu

Innowacyjna linia do sortowania podejrzanego bagażu lotniskowego umożliwia szybkie i w pełni zautomatyzowane selekcjonowanie tac uznanych za „podejrzane”, tzn. niezgodne z normami bezpieczeństwa. Tace są transportowane z wysoką prędkością przez urządzenie zmieniające. Czas potrzebny do wykonania przekierowania wynosi mniej niż 1,5 sekundy. Ten specjalny system gwarantuje bardzo krótkie czasy reakcji i brak zakłóceń na torze tac.

GŁÓWNE CECHY

CHARAKTERYSTYKA TECHNICZNA FAST2CHECK

Długość Queue Beater Min. 15,5 metrów – Maksymalnie 22 metry
Liczba pozycji w kolejce Beater od 2 do 8
Kształt Queue beaterRównoległy/nachylony pod kątem 30°/nachylony pod kątem 90°
Queue Beater na wyjściu Tak/nie
Automatyczny system zwrotu tacTak/nie
Inteligentna stacja roboczaTak/nie
Typ urządzeniarentgenowskiegoWszyscy główni producenci w sektorze
Średnia wydajność dla każdejpojedynczej liniiod 445 do 470 tac na godzinę
Szczytowa prędkość (ponad 2 godziny)dla każdej pojedynczej liniiod 510 do 550 tac na godzinę
Średni stosunek tac do pasażera od 1 do 2,2
Maksymalny przepływ pasażerówrejestrowany przy wejściudo wykrywacza metaluod 320 do 350 pasażerów/godz

ŚCIAGNIJ BROCHURE