Sprawny i punktualny dział obsługi klienta

W przypadku każdego nowego projektu Cassioli, jako dostawca Rozwiązań, efektywnie zarządza każdym krokiem, od koncepcji po instalację, aż do obsługi posprzedażowej. Począwszy od dokładnej analizy potrzeb klienta, przechodzimy do rzeczywistego projektu i symulacji, aż po instalację systemu i szkolenie personelu. Towarzyszymy klientowi na każdym etapie projektu, gwarantując terminową pomoc techniczną dla każdej instalacji, aby uzyskać doskonałą zgodność z konkretnymi potrzebami klienta. Cassioli jest firmą silnie zorientowaną na innowacje, która wierzy w znaczenie badań i ciągłej aktualizacji: współpracujemy z uniwersytetami, ośrodkami badawczymi i ważnymi partnerami biznesowymi na całym świecie, aby zaoferować naszym klientom najnowocześniejsze systemy, zdolne do szybkiego i skutecznego reagowania na różne potrzeby stale zmieniającego się rynku.

Nasze główne usługi wsparcia technicznego

Konserwacja

Działania predykcyjne, planowane, ponadprogramowe i aktualizacje oprogramowania. Ciągła i skuteczna konserwacja ma zasadnicze znaczenie dla wydajności i integralności systemów. Cassioli Service Division oferuje usługi w celu stałego gwarantowania prawidłowej pracy maszyn, zachowania bezpiecznych warunków roboczych i utrzymania wydajności instalacji.

  • Konserwacja predykcyjna: poprzez zbieranie i przetwarzanie sygnałów wstępnych przewidywane są przyszłe komplikacje. Wczesna interwencja zapobiega przestojom instalacji
  • Konserwacja prewencyjna: plan wizyt i interwencji w celu utrzymania integralności i wydajności systemów
  • Konserwacja ponadprogramowa: interwencje na miejscu w celu naprawy i przywrócenia prawidłowego działania systemów
  • Aktualizacje i aktualizacje oprogramowania: konserwacja i wdrażanie aplikacji oprogramowania w celu maksymalizacji wydajności

Szkolenie

Znaczenie zasilania wewnętrznego know-how zasobów.
Niezawodność i konserwacja to kwestie, które bardziej niż kiedykolwiek wcześniej odpowiadają potrzebie ograniczenia ryzyka związanego z ewentualnymi awariami produktów i procesów, a także poprawy postrzeganej jakości.
Znajomość modeli niezawodności, strategii konserwacji i umiejętność zastosowania tych metodologii dla maszyn/procesów pozwala na zmniejszenie liczby awarii, zapewnienie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa, wydłużenie czasu między awariami i zminimalizowanie kosztów konserwacji – są to główne cele poruszanych zagadnień. Cassioli podczas szkoleń porusza te dwa tematy, aby przekazać operatorom wiedzę na temat niezawodności i konserwacji komponentów i systemów oraz odpowiednich umiejętności celem ich praktycznego zastosowania w produktach i procesach.

  • Szkolenie na miejscu
  • Szkolenie mechaniczne/elektryczne w zakresie konserwacji i części zamiennych
  • Szkolenie w zakresie oprogramowania na miejscu/zdalnie

Części zamienne

Efektywne zarządzanie częściami zamiennymi instalacji jest niezbędne dla zmniejszenia kosztów konserwacji w przypadku awarii, a także konserwacji zapobiegawczej.
Z tego powodu Cassioli oferuje swoim klientom doradztwo w zakresie prawidłowej dostawy zestawów części zamiennych, które są niezbędne dla ich instalacji i które zoptymalizują czas i koszty w przypadku awarii lub wymiany w przyszłości.
Cassioli oferuje doradztwo w zakresie części zamiennych, identyfikując te, które są najbardziej krytyczne dla funkcjonowania systemu oraz te, których wymiana spowodowałaby spowolnienie pracy ze względu na trudną dostępność materiałów.

Smartline

Smartline to infolinia Cassioli, która może być aktywowana z planem rocznym na życzenie klienta do 24 godzin na dobę. Program zdalnej konserwacji pozwala na bezpośredni dostęp do funkcji magazynu i natychmiastową interwencję w celu usunięcia wszelkich anomalii.

Cassioli jest również w stanie zagwarantować w razie potrzeby maksymalną pomoc również na miejscu, dzięki zakładom i biurom handlowym w różnych częściach świata.

System zdalnej pomocy CASSIOLI zapewnia klientom wsparcie w czasie rzeczywistym w przypadku problemu dowolnego rodzaju.

ODKRYJ NASZĄ POMOC ZDALNĄ >>

Pobierz broszurę