Sponsorowanie drużyny Gigliata przez firmę Cassioli jest już pewne.
Właściciele firmy Cassioli niedawno podpisali umowę z działem handlowym ACF Fiorentina, na mocy której logo Cassioli będzie widoczne na ledowych ekranach wokół boiska na stadionie Artemio Franchi podczas meczów Serii A, Pucharu Włoch oraz podczas niektórych spotkań Conference League przez cały sezon piłkarski 2024/2025.
Partnerstwo z klubem ACF Fiorentina, który łączy z Cassioli wspólne położenie geograficzne oraz silne przywiązanie do Toskanii, świadczy również o tym, że wartości takie jak gra zespołowa, poczucie przynależności, orientacja na wyniki oraz inwestowanie w młodzież są niezwykle ważne nie tylko w świecie piłki nożnej, ale także, a może przede wszystkim, w nowoczesnych przedsiębiorstwach.
Firma Cassioli, mimo niezwykle prężnej działalności międzynarodowej, nigdy nie zaniedbała regionu, z którego się wywodzi, gdzie wciąż niezmiennie od ponad 80 lat w miejscowości Torrita di Siena znajduje się siedziba Grupy. Na przestrzeni lat firma przeszła ogromną transformację – od małego warsztatu rzemieślniczego do światowego lidera w dziedzinie automatyzacji.
Partnerstwo między firmą Cassioli a „Drużyną Fioletowych” potwierdza, jak dużą wagę firma przywiązuje do sportu i jego wartości, tym bardziej że na przestrzeni lat firma Cassioli sponsorowała wiele klubów sportowych a co za tym idzie wiele różnorodnych dyscyplin, takich jak piłka nożna, tenis, siatkówka, a nawet wyścigi samochodowe.
Aktywność brandingowa Cassioli jako partnera biznesowego Fiorentiny, oprócz prezentowania marki podczas głównych meczów rozgrywanych na miejscu, obejmuje również obecność marki na oficjalnej stronie ACF Fiorentina oraz możliwość udziału w oficjalnych wydarzeniach, organizowanych w trakcie sezonu przez Klub Viola.
Pozostaje nam tylko życzyć powodzenia: tak więc życzymy Wam nowego sezonu pełnego wspaniałych emocji.