Zdalne wsparcie dla klienta

Niezależnie od tego, czy potrzebujesz natychmiastowego wsparcia, czy pracujesz w biurze lub w domu, dzięki oferowanemu systemowi obsługi klienta Cassioli może zdalnie kontrolować jego komputery. Oferujemy wsparcie techniczne bezpośrednio z naszych stanowisk pracy i zapewniamy naszym klientom codzienną pomoc, aby oferować szybkie i skuteczne rozwiązania.

Dzięki modułowi klienta można połączyć się z Biurem Obsługi Klienta Cassioli w kilka sekund, bez konieczności instalowania jakiegokolwiek oprogramowania. Poniżej zamieściliśmy wszystkie niezbędne instrukcje, jak to zrobić.

Jak korzystać z systemu zdalnego wsparcia cassioli

1. Pobierz moduł Cassioli Service i uruchom go: https://get.teamviewer.com/j5kxqfq

2. Program nie musi być zainstalowany i może być również uruchomiony bez uprawnień administratora Windows.

3. Nawiąż połączenie: podaj swojemu partnerowi identyfikator (patrz obrazek) i poczekaj na nawiązanie połączenia.

Aby uzyskać wszelkie informacje i skorzystać z naszego wsparcia, prosimy o kontakt pod adresem: service@cassioli.com