Studium przypadku Havan

Firma

Nazwa HAVAN to połączenie, odpowiednio, nazwiska i imienia Hang i Vanderlei, byłych wspólników firmy.

Pierwszy sklep został otwarty w 1986 r. na powierzchni 45 m2 w mieście Brusque, w stanie Santa Catarina, w Brazylii. W 2010 r. w mieście Barra Velha, otwarto również hipermarket Parada Havan wraz z tzw. CDH czyli Centrum Dystrybucyjnym Havan, jednym z najnowocześniejszych w Brazylii. Codziennie w centrum dystrybucyjnym zarządza się ponad milionem produktów. Każdego dnia około 300 ciężarówek rozwozi towary po całym kraju. W sieci znajduje się ponad 100 tys. wyrobów krajowych i importowanych. Obecnie we wszystkich sieciach zatrudnianych jest 10 000 pracowników rocznie. Dotychczas wybudowano sklepy o łącznej powierzchni wynoszącej ponad 1 mln m². Celem jest otwarcie 200 hipermarketów Havan do 2022 r.

POTRZEBY KLIENTÓW

Klient zwrócił się do Cassioli o stworzenie nowego zautomatyzowanego centrum dystrybucyjnego, obsługującego 50 sklepów grupy Havan, aby stać się jednym z najnowocześniejszych i najbardziej innowacyjnych centrów logistycznych w Brazylii w sektorze wielkich sieci detalicznych.

Magazyn będący przedmiotem tego ambitnego projektu stanowi prawdziwe centrum dystrybucyjne, w którym towary są składowane i pakowane do wysyłki, a także przygotowywane są zamówienia klientów. Produkty są przechowywane zarówno na paletach, jak i w plastikowych pojemnikach o różnych wymiarach. Obiekt jest samowystarczalny, a średnia ilość w magazynie wynosi około 25 000 palet i 2 000 pojemników.

Rozwiązanie Cassioli

Korzyści

REDUKCJA KOSZTÓW I CZASU PRACY

OPTYMALIZACJA
PRZEPŁYWU PRACY

WZROST WYDAJNOŚCI PRODUKCYJNEJ

ZMNIEJSZENIE LICZBY BŁĘDÓW

ZMNIEJSZENIE LICZBY SZKÓD

STUDIUM PRZYPADKU

Automated Warehouse
HAVAN

ŚCIAGNIJ BROCHURE